De eerste week - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Yvonne - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Yvonne - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

10 September 2014 | Spanje, Arrasate

Inmiddels ben ik alweer meer dan een week en wordt het wel weer eens tijd voor een nieuw reisverslag. De eerste dagen hier zijn echt voorbij gevlogen. Nadat ik hier aangekomen ben, ben ik dinsdag avond gelijk iets gaan drinken bij twee andere Nederlanders wat super gezellig was. Woensdag heb ik een dagje strand gedaan wat mij zo goed bevallen was dat ik dat vrijdag maar nog een keer gedaan heb. Ik kon wel merken dat ik dat naar het strand gaan niet meer zo gewend was aangezien ik de eerste keer verbrand was omdat ik mij vergeten was in te smeren en de tweede keer met spullen en al in het water belanden omdat ik te dicht bij de zee was gaan liggen (a). maar al met al toch een prima ervaring. Op zaterdag ben ik samen met de andere Nederlanders gezellig naar het zwembad gegaan en in de avond hebben we met nog twee mensen hier het uitgaansleven verkent. Het uitgaan is echt super leuk hier. Er zijn heel veel internationale studenten van overal sta je gezellig met mensen te kletsen. Maandag was het dan zover de eerste schooldag, al mocht het die naam niet echt hebben. Om 10 uur moesten we op school zijn, waar we een welkomst praatje kregen en wat uitleg waarna we weer naar huis mochten. Gister was dit eigenlijk het zelfde behalve dat we een OV kaart kregen waarmee je met 45% korting kan reizen wat uitstapjes maken nog aantrekkelijker maakte. Volgende week gaat langzaam het echte school leven beginnen en eind september ga ik ook stage lopen en beginnen met mijn Spaanse lessen.

  • 11 September 2014 - 16:21

    Yoeri Verbaan:

    Mañana Mañana!
    Het zal nooit te snel gaan Spanje;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 2054

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 December 2014

Mondragon

Landen bezocht: