eerste indruk - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Yvonne - WaarBenJij.nu eerste indruk - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Yvonne - WaarBenJij.nu

eerste indruk

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 September 2014 | Spanje, Arrasate

Gisteren om 3 uur ging ik de lucht in voor 3 maanden Spanje. Na een rustige vlucht en een prima taxi rit kwam ik aan op het terrein van de universiteit. Na het slechte weer was het voor mij even wennen dat het hier gewoon rond de 30 graden is en dat mijn kamer geen airco heeft maar inmiddels kan ik al weer weer leven met deze temperaturen en is het eigenlijk ook wel weer even lekker. Gelukkig heeft mijn kamer van die luiken die de warmte een beetje tegen houden en die er voor zorgen dat ik vanmorgen pas om 10 uur wakker werd met het idee dat het nog midden in de nacht was. Ik heb gister gelijk een kleine wandeling gemaakt om het hier een beetje te leren kennen en om iets te eten te halen voor de avond. Dit is een heel ongezond broodje kebab geworden maar dit was wel erg lekker. Vanmorgen heb ik om de hoek bij de bakker een lekkere donut gehaald en daarna ben ik even richting spermarkt gelopen. verder heb ik nog niet heel veel gedaan behalve genoten van het prachtige uitzicht hier. Er zijn mij alleen al wel een paar dingen duidelijk geworden namelijk;
over drie maanden kom ik terug met heer gespierde kuiten aangezien het hier heuvel op heuvel af is, die staats schuld van Spanje gaat de komende jaren niet minder worden aangezien ik nog geen winkel tegen gekomen ben waar ik kan pinnen, ik moet hard aan mijn Spaans gaan werken want Engels spreken ze hier echt niet maar vooral wat een prachtig gebied is dit. Overal waar ik kijk zie ik bergen en groen en daarnaast is het centrum echt onwijs leuk.

  • 02 September 2014 - 20:33

    Esther Kooy:

    Ziet er leuk uit allemaal Yvon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 2059

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 December 2014

Mondragon

Landen bezocht: